پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119106
واکنش استقلال به يک خبر داغ نقل و انتقالاتي
تاریخ انتشار : 1393/07/10 09:25:55
نمایش : 1439
باشگاه استقلال با انتشار بيانيه اي ضمن حمايت از دروازه بان خود تصريح کرد که مطالب منتشرشده در يکي از رسانه ها برخلاف سال هاي گذشته درباره پست دروازه باني نگاه متفاوتي دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، باشگاه استقلال در راستاي سياست هاي بهرام افشارزاده مديرعامل باشگاه در تعامل با رسانه هاي گروهي در فصل جاري رقابتهاي ليگ برتر قصد داشت حتي الامکان اخبار دروغ و نادرست رسانه ها را تکذيب نکند اما موج وسيع خبرسازي ها درباره باشگاه استقلال در چند روزنامه ورزشي، کار را به جايي رسانده که احتمالا شاهد تصميم تازه باشگاه استقلال در اين مورد باشيم و اين درحالي است که از بعضي روزنامه هاي ورزشي انتظار بيشتري مي رود.


يکي از اين روزنامه ها به طرز عجيبي به پست دروازه باني تيم استقلال علاقمند شده و از ابتداي هفته جاري اخبار غير واقعي فراواني را عليه محسن فروزان منتشر کرده است . تقريبا از روز شنبه گذشته روزي نيست که حداقل دو مطلب بي اساس عليه دروازه بان فعلي استقلال در اين روزنامه منتشر نشود و امروز هم شايعه انتقال يک دروازه بان ملي پوش به استقلال عنوان شده که کاملا کذب و بي اساس است.


اين روزنامه ورزشي البته در بيشتر مواقع در فصل هاي گذشته نسبت به پست دروازه باني در تيم استقلال نگاه حمايتي داشت اما با چرخش ١٨٠ درجه امسال همه چيز تفاوت کرده است! با اين حال اميدواريم شائبه هايي که درباره شيطنت برخي جداشدگان از طريق اين روزنامه وجود دارد حقيقت نداشته باشد و در نهايت اين مسائل هواداران استقلال را نسبت به روزنامه و خبرهاي کذبش بدبين نکند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html